A nagyméretű, fényes, színpontos 19"-os LCD-képernyővel és 4K rögzítési képességekkel az Atomos Sumo 19SE HDR/High Brightness Monitor Recorder/Switcher a professzionális videós munkafolyamatok javítására alkalmazható mind a gyártás, mind az utómunka során. A forgatáson a Sumo HDR-képességei lehetővé teszik az operatőrök számára, hogy a mozifilmes…
A nagyméretű, fényes, színpontos 19"-os LCD-képernyővel és 4K rögzítési képességekkel az Atomos Sumo 19SE HDR/High Brightness Monitor Recorder/Switcher a professzionális videós munkafolyamatok javítására alkalmazható mind a gyártás, mind az utómunka során. A forgatáson a Sumo HDR-képességei lehetővé teszik az operatőrök számára, hogy a mozifilmes kamerák dinamikatartományának nagyobb részét valósítsák meg, amikor log- vagy nyers formátumban vesznek fel.
Akár 6Kp30 ProRes RAW rögzítése
A Sumo 19SE segítségével szabadítsa fel az SDI RAW mozifilmes kamerákban rejlő valódi lehetőségeket. Őrizze meg a kamera érzékelőjéből származó adatok érintetlen minőségét az Apple ProRes RAW formátumban történő rögzítéssel akár 6Kp30, 4Kp60 DCI/UHD és 2Kp240 DCI/HD, vagy rögzítse CinemaDNG formátumban akár 4Kp30 DCI mellett. A Sumo 19SE kompatibilis a Sony FS sorozatú kameráival, a Canon C300MKII/C500, a Panasonic EVA-1/Varicam LT és még sok más kamerával.
10 bites ProRes és DNx akár 4Kp60-ig
Bármilyen kameráról vagy digitális videóforrásból származó videó rögzíthető SDI-n vagy HDMI-n keresztül. Rögzítsen akár 10 bites 4:2:2 Apple ProRes vagy Avid DNxHR kodekekben 4Kp60 felbontásban. Az SDI-n keresztül több bemenet támogatásával a SUMO 19SE akár 4 x bemenet rögzítésére is lehetőséget biztosít, valamint támogatja a ProRes LT és a DNxHD 36 formátumot a hosszabb rögzítési idő érdekében.
Nagy fényerejű és HDR monitorozás
Az 1200nit fényerő, a 19 hüvelykes, 1920 x 1080-as képátló és a 10 bites feldolgozás, mindez egy masszív házba építve, a SUMO 19SE bármilyen helyen otthonosan mozog. Az SDI és HDMI i/o a bemenetek széles skáláját támogatja, és 4K>HD lefelé konvertálási lehetőséggel biztosítja a jelek keresztkonvertálását.
Élő négycsatornás HD átkapcsolás és rögzítés
Rögzítsen egyszerre akár négy 1080p60 streamet (csak 3G SDI A-szinten keresztül) különálló ISO-ként, valamint a kapcsolt feed ötödik "program" csatornáját, miközben valós időben cue-ol és kapcsol. Az így kapott vegyes kimenetet (HDMI vagy SDI csatornán keresztül) élőben jelenítheti meg a forgatáson, vagy egy HDMI-USB rögzítő eszközzel kimeneti a kapcsolt adást élő közvetítéshez. A kapcsolás aszinkron, így nincs szükség drága zárolt forrásokra, és lehetővé teszi a timecode/genlock bemeneteket nem támogató, megfizethetőbb kamerák használatát.
Két sztereó szimmetrikus XLR bemenet 48V-os feszültséggel
A 48 V-os fantomtápellátással rendelkező teljes méretű XLR-csatlakozók lehetővé teszik két külső mikrofon csatlakoztatását szimmetrikus analóg hangrögzítéssel és monitorozással. A SUMO 19SE mindkét csatornán dedikált mérőkkel, erősítésszabályozókkal és a képkockakésleltetés beállításával is rendelkezik. A mikrofon- vagy vonalszintű hang zökkenőmentesen szinkronizálható a HDMI- és SDI-forrásokból származó beágyazott hanggal.
Fizikai specifikációk | |
---|---|
Méretek (szélesség x magasság x magasság mm) | 310mm / 12.2" x 504 mm / 19.8" x 63mm / 2.5" |
Súly | 6.2kg / 13.7lb |
Szerelési pontok | Felső: 4 x 1/4' 20, 2 x 3/8", Alsó: 4 x 1/4' 20, 2 x 3/8": 6 x 1/4' 20, 3 x 3/8" Jobbra: 4 x 1/4' 20, 2 x 3/8", Balra: 2 x 1/4' 20, 1 x 3/8" |
VESA rögzítés | 100 x 100 |
Környezetvédelem | |
Környezeti üzemi hőmérséklet | Legfeljebb 40 Celsius-fok |
Felépítés és vezérlés | |
Hűtés | Aktívan vezérelt ventilátor és hűtőborda |
Tally light | Hátul és elöl |
Multifunkciós gomb | Bekapcsolás / zárás Képernyő |
Érintőképernyő | Igen |
Teljesítmény | |
Bemeneti feszültség | DC 12-16.8v |
Működési teljesítmény | 75W |
Kompatibilis elemek | V-Lock / Anton Bauer Gold Mount XLR csatlakozón keresztül, (opcionális szerelőlemezek kaphatók), 95Wh+ ajánlott. |
Akkumulátor feszültség | 14.4V névleges |
Akkumulátor üzemidő (rekord) | A használt akkumulátor Wattóra specifikációjától függ |
Az akkumulátor üzemideje (csak monitor) | A használt akkumulátor Wattóra specifikációjától függ |
Folyamatos teljesítmény | Kettős akkumulátor bemenet dedikált 4 tűs XLR csatlakozón keresztül |
DC bemeneti csatlakozó | 1 x 4 tűs XLR (12-16,8 V) |
Dtap | Opcionális D-csap 4 tűs XLR kábelre. |
Kijelző | |
Érintőképernyő | SuperAtom IPS panel (kapacitív érintés) |
Méret | 19" |
Felbontás | 1920 x 1080 |
PPI | 120 |
Bitmélység | 10Bit (8+2 FRC) |
Háttérvilágítás típusa | Optikailag kötött kvantumpont |
Fényerő (cdm2 / nits) | 1200nit (+/- 10% középen) |
Képarány | 16:9 Képmegjelenítés |
De-interlace mód | Igen |
Színskála | DCI P3 |
Kalibrációs támogatás | Atomos kalibrátor a Calibrite ColorChecker Display Pro vagy ColorChecker Display Plus segítségével |
Színcsővezeték | |
Gamma | Sony SLog / SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog2 / Clog3, Arri Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 /LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600, Panasonic V-log, JVC JLog1, Red LogFilm / Log3G10 / Log3G12, FujiFilm F-log, PQ (HDR10), HLG, Nikon N-Log |
Gamut | BT2020, DCI P3, DCI P3+, DCI p3 65, Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine, Canon Cinema, Panasonic V Gamut, Arri Alexa Wide Gamut, Rec709, JVC LS300, F-Gamut, Red DragonColor / DragonColor2 / RedColor2 / RedColor3 / RedColor4 / RedWideGamut |
3D LUT kijelző | .Cube formátum |
3D LUT kimenet | Hurok kimenet |
3DLUT 50/50 | Igen |
Monitoring módok | Natív / 709 / HLG / PQ / 3D LUT |
HDR kimenet Konverzió | HDR HLG / PQ-ra |
Színkezelés | |
Kalibrálás | Atomos kalibrátor a Calibrite ColorChecker Display Pro vagy ColorChecker Display Plus segítségével |
Kijelző vezérlők | Háttérvilágítás, kiemelés, gamma, erősítés |
AtomHDR | Beépített technikai napló HDR EOTF-hez |
3D LUT-ok | Megjelenítés, monitor és kimenet, felvétel, betöltés SSD-n keresztül |
Legalizálás | Teljes jogtiszta átalakítás elérhető a bemeneten |
Videó bemenet | |
HDMI | 1 x HDMI (2.0) 4K p60 |
HDMI RAW | Nem - csak HDMI videó |
SDI | 4 x 3G SDI, 2 x 12G SDI visszafelé kompatibilis, automatikus felismerés |
SDI RAW | Apple ProRes RAW akár 6Kp30-ig |
Bittartomány | 8/10Bit videó / RAW akár 12Bitig |
Videó Chroma alulmintavételezés | YCbCr 422 |
HDR | Igen, automatikus felismeréssel |
Metaadatok | |
SDI | Fájlnév Arri, RED. RAW - fehéregyensúly, expozíciós index, zársebesség/szög, Iris F stop, ISO, Gamma, gamut |
Fájl elnevezése | |
Szabványos | S/S/T és gördülő |
SDI-n keresztül | Vörös, Arri |
Videó kimenet | |
HDMI | 1 x HDMI (2.0) 4K p60 |
SDI hurok kimenet | 1 x 12G SDI visszafelé kompatibilis, automatikus felismerés. A és B szint választható |
SDI lejátszás kimenet | 1 x 12G SDI visszafelé kompatibilis, automatikus felismerés. A és B szint választható |
Video Chroma alulmintavételezés | 422 |
Bittartomány | 10Bit videó / 12Bit RAW |
Webes streaming | |
USB UVC | Opcionálisan a ZATO Connect / USB Stick segítségével |
Video jel átalakítás | |
HDMI SDI-be | Igen |
SDI HDMI-be | Igen - videó és RAW |
Audio be/kiadás | |
Hangminőség | 24 bites / 48 kHz |
Audió kodek | PCM |
HDMI | 8ch 24Bit, bemenetfüggő |
SDI | 12ch 24Bit, bemenetfüggő |
Analóg audio bemenet | 2 x XLR |
Analóg audió kimenet | 2 x XLR |
Hangszórók | 2 x 5w |
Fejhallgató kimenet | 3.5mm 2ch. |
Timecode / szinkronizálás | |
Beágyazott | SDI és HDMI |
Napszak | Igen, idő és dátum |
LTC | LTC a BNC bemeneten keresztül felvétel üzemmódban |
Genlock | Genlock lejátszási módban |
Felbontás és képkockasebesség (felvétel, monitor és lejátszás) | |
4k DCI | akár 4Kp60 |
4k UHD | akár 4Kp60 |
2K DCI 2046 x 1080 | akár 2Kp60 |
FHD 1920 x 1080 progresszív | akár 1080p120 |
FHD 1920 x 1080 PsF | Húzza lefelé |
FHD 1920 x 1080 interlaced | 1080i50 / 1080i60 |
1280 x 720p | 60p |
6K RAW | akár 6Kp30 SDI-n keresztül |
4K RAW | akár 4Kp60-ig SDI-n keresztül |
2K RAW | akár 2Kp240-ig SDI-n keresztül |
Felvételi CODEC | |
CDNG | Csak SDI RAW bemenetekhez |
Apple ProRes RAW | ProRes RAW, ProRes RAW HQ akár 12 bites 6Kp30 / 4Kp60-ig |
Apple ProRes | Apple ProRes HQ / 422 / LT akár 4Kp60-ig |
Avid DNxHD | 1080p60-ig |
Avid DNxHR | akár 4Kp60-ig |
Lejátszás | |
Lejátszási lista | Igen, egyéni lejátszási listák létrehozása teljes vagy részleges klipekből |
Loop | Igen, a felhasználó által testreszabható be/ki jelölésekkel |
CDNG | Nem |
Apple ProRes Raw | Igen, lineáris PCM-mel rögzített klipek |
Apple ProRes | HQ / 422 / LT - Igen, lineáris PCM-mel |
Avid DNx | DNxHR / DNxHD - Igen, lineáris PCM-mel |
Monitoring | |
SDR | Natív, 709, LUT |
HDR | HLG, PQ Rec2020 |
De-Interlace | Választható mód |
Felvételi funkciók | |
Pre-roll felvétel | Igen (HD 8s, 4K 2s) - RAW-ban nem érhető el |
ISO felvétel | 4 x ISO 1080p 60-ig (CSAK 3G SDI A szint) |
Váltott programfelvétel | Igen 1080p 60-ig |
Timelapse | Igen |
Több bemenet / kapcsolás | |
SDI A/B kapcsoló | Igen, akár 12G SDI-t is támogat bemenetenként |
Kettős bemeneti kijelző | Multi ISO bemeneti üzemmódon keresztül |
Több SDI bemenet | Akár 4 x akár 1080p 60 (CSAK 3G SDI A szint) |
Többnézetes kijelző | Multi ISO bemeneti módban |
Bemeneti átmenetek | Automatikus vagy manuális XML átmenet |
Bemeneti váltás | Igen |
Támogatott média | |
Master Caddy I | Nem |
SSDmini | Igen (AtomX SSDmini fogantyú szükséges) |
CFast II | Nem támogatott |
Fájlrendszer | ExFAT |
Interfész | SATA 3 |
Master Caddy III | Igen |
Képernyőn megjelenő eszközök | |
Hullámforma | 3 méret |
RGB felvonulás | 3 méret |
Vektor skála | 2 méret / pozíció |
1 x Nagyítás | Igen. 1:1 pixel leképezés 4K-hoz |
2 x Nagyítás | Igen |
Fókusz-csúcsértékelés | Színválasztás / küszöbérték beállítása / szín / mono / csak élek |
Hamis szín | Igen, IRE skálával |
Zebra | Igen, testreszabható |
Színcsatorna elkülönítése | Csak kék |
Cine képkocka-vezetők | 2.4:1, 2.35:1, 1.9:1, 1.85:1, 4:3 |
Szociális keretvezetők | 9:16, 1:1, 1.91:1, 4:5 |
Biztonságos területek | SMPTE képkockaméret - Action és Safe |
Rácsjelzők | 9 rács |
Anamorfikus desqueeze | 1,25x, 1,33x, 1,5x, 1,8x és 2x megjelenítés |
Megjelenítés Flip | Függőleges |
Hamis szín | Igen, IRE skálával |
Fedélzeti jelfeldolgozás | |
4K UHD lekicsinyítés HD-hez | Kihúzás - 4K UHD FHD-ra |
DCI Crop | Kihúzás - 17:9-ről 16:9-re vágás |
I > P | 60i > 24p (3:2 pulldown) |
PSF > P | 24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown) |
Távvezérlés | |
HDMI | Automatikus HDMI kiváltás, támogatott protokollok - Canon, Sony, Atomos Open Standard |
SDI | SDI trigger, kamera választható |
Soros 2,5 mm-es csatlakozó | LANC vezérlés és kalibrálás opcionális USB-soros kábelen keresztül |
Vágás és címkézés | |
FCP XML | EDL és Multicam vágási címke FCP XML átmenetekkel |
Támogatott alkalmazások | |
XML | Apple Final Cut Pro |
Apple ProRes RAW | Apple Final Cut Pro, Adobe Premiere, Avid Media Composer, Grass Valley Edius, ASSIMILATE SCRATCH |
Videó codec-ek | Minden olyan alkalmazás, amely támogatja az Apple ProRes és az Avid DNX .MOV csomagolást |
Mi van a dobozban | |
Tartalmazott tartozékok | SUMO 19SE egység, 1x Master Caddy II, 1x BattWing rögzítő konzol 4x csavarral, 2x asztali lábak 4x 1/4" rögzítőcsavarral, AC tápegység |
Opcionális extrák | Napellenző, UltraSync One, HDMI-kábelek, USB-soros kábel |
Célfelhasználás / felhasználó | |
Mozi | Igen |
Rendezői monitor | Igen |
Keverő/Pörgető/ProAV | Igen |
Rack/OB | Igen |
DIT/Video Village | Igen |
Pro Video | Igen |
Szerkesztő/színész | Igen |
Gyártó: | Atomos |
Kategória: | Stúdió monitorok |
Egyéb jellemzők | Quadrator |
Egyéb jellemzők | Multiview |