A népszerű V-Ray renderelő új, 3.2-es frissítése teljes kompatibilitást biztosít a 3ds Max 2016-tal. A 3.2-es verzió VR-alkalmazásokhoz való renderelést, a V-Ray RT GPU modul fejlesztését, valamint a volumetrikus renderelés, a számításelosztás és a globális megvilágítási algoritmusok számos javítását is tartalmazza. A V-Ray 3.2 frissítés a 3ds Max-hoz ingyenes minden V-Ray 3.0 licenc tulajdonos számára. Új funkciók
Új VR-kamerák
A két új típusú VR-kamerával sztereoszkópikus kockatérképeket és szférikus sztereoszkópikus képeket készíthet.A V-Ray jelenetek könnyen exportálhatók népszerű VR-formátumokba, például Oculus Rift és Samsung Gear VR formátumba
Új V-Ray RT GPU modul funkciók
A V-Ray 3.2 for 3ds Max tartalmaz egy nagyobb teljesítményű V-Ray RT GPU modult. Az új verzió támogatja
- QMC mintavételezés NVIDIA CUDA használatával (gyorsabb zajcsökkentés)
- Az elmozdulás feltérképezése
- Anizotróp visszaverődések
- Összetett térképek
- Görbe korrekció
- Textúra sütés
- UDIM (MARI) formátum
Volumetrikus renderelés
Az új V-Ray Volume Grid modul támogatja az OpenVDB, Field3D és Phoenix FD volumetrikus formátumokat. Ez lehetővé teszi az adatok importálását és renderelését olyan népszerű effektalkalmazásokból, mint a Houdini és a FumeFX
Elosztott renderelés
Mostantól a számítás közben is hozzáadhat vagy eltávolíthat renderelő csomópontokat
Globális megvilágítás
A továbbfejlesztett Light Cache algoritmus kevesebb leletet és jobb animációt eredményez
Geometria
- Új előnézeti típus a proxy objektumokhoz
- A haj és a fanszőrzet gyorsabb renderelése
- Intel Embree támogatás a 3ds Max Hair & Fur és V-Ray Fur shaderekhez
3ds Max 2016
- A 3ds Max fejlesztőkkel együttműködve kifejlesztett fizikai kamera teljes támogatása
- A fizikai kamera expozícióvezérlés támogatása
- A V-Ray Lens Analysis Utility 3ds Max fizikai kamera támogatást tartalmaz